piątek, 29 czerwca 2012

I mamy wakacje...

Strasznie długi był ten rok szkolny. A jego końcówka to już, używając określenia moich uczniów, "totalna masakra". Na szczęście już mamy wakacje, moje pierwszaczki (niestety nie wszystkie) są już "drugaczkami", kolejna grupa naszych gimnazjalistów pożegnała się z nami i ruszyła w świat, papierologia w większości odrobiona (jeszcze coś tam zostało, ale to już sama drobnica) więc mogę co nieco odetchnąć. Przez ostatni miesiąc nazbierało się znów trochę zaległości, które trzeba nadrobić, ale najważniejsza sprawa jest taka, że dotarła do mnie wymiankowa paczka od Meme. Po prawdzie dotarła już kilka dni temu, ale dopiero dzisiaj się nią chwalę:)



Paczuszka dotarła do mnie z przepięknej Wielkopolski (byłam tylko raz i to przelotem ale mam nadzieję, że uda mi się kiedyś poznać ją dokładniej) i po otwarciu ukazały się takie oto cuda:



Najważniejsze są oczywiście książki:



Jak widać dzięki Meme odwiedzę Dziki Zachód, z bohaterami Nory Roberts odwiedzę Wschodnie Wybrzeże USA a trzecia książka zabierze mnie w moje ulubione Bieszczady.
Do paczki dołączona była płyta z prezentacją na temat rodzinnej miejscowości Meme - Ocieszyna.

Serdecznie dziękuję Meme za miłą przesyłkę, a Sabince za zorganizowanie kolejnej wymianki:)

***************************************************************************

A jak już przy książkach jesteśmy to od razu się pochwalę tymi, które (na krócej lub dłużej) zagościły u mnie w ciągu ostatniego miesiąca:



Patrząc od dołu:

  • "Skarb w Srebrnym Jeziorze" K. May - wymianka
  • "Podszepty" B. Abratowicz - j.w.
  • "Schwytana gwiazda" N. Roberts - j.w.
  • "Złota mucha" J. Chmielewska - wymiana na LC
  • "Carska roszada" M. Medard - wygrana na blogu uKlaudyny
  • "Srebrzynek i ja" J.R. Jimenez - wędrująca książka z Biblionetki
  • "Po zmierzchu" H. Murakami - lektura z DKK
  • "Saga podlaska" M.P. Rawinis - do renenzji od portalu Na Kanapie
  • "Ta kobieta. Wallis Simpson" A. Sebba - do recenzji od Znak literanova
  • "Dziwny przypadek Rockefellera" M. Seal - j.w.
  • "Kora jest samotna" H. Webb - wygrana w konkursie w Literadarze (to dla Piotrka książeczka jest)
  • "Franek i duch drzewa"L. Zaciura - j.w.
  • "Księga kłamców" M. Zielke - do recenzji od autora
  • "Cichy wielbiciel" O. Rudnicka - z biblioteki
  • "Martwe jezioro" O. Rudnicka - j.w.
Brakuje tu jeszcze dwóch książek, a mianowicie "Każdy szczyt ma swój Czubaszek" Artura Andrusa i Marii Czubaszek i "Nadziei" Katarzyny Michalak o których to książkach pisałam kilka dni temu, ale odbywają właśnie pielgrzymkę po zaprzyjaźnionych domach:)

10 komentarzy:

  1. świetna wymianka i ciekawe tytuły w stosie :)
    przyjemnej lektury i wypoczynku podczas wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje paczuszki wymiankowej, a także cudwnego stosiku :))
    Ciesz się z upragnionych wakacji, a przy okazję zapraszam również do woj. zachodniopomorskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, cieszę się, że się cieszysz z wymianki, książek, wakacji... nie wiedziałam, że jest taka miejscowość jak Ocieszyn.
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję paczuszki :) Cieszy oczka :) A stosik imponujący :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wakacji :) Stos piękny, szczególnie zachwyca Rudnicka i Roberts - no i cała wymiana świetna, szkoda że nie miałam jak w niej wziąć udział.
    Życzę udanego wypoczynku i duuużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak przywykłam do bycia jedną Klaudyną 'na świecie', że dobrą minutę zastanawiałam się, co to za książkę u mnie wygrałaś ;) Pozdrawiam imienniczkę!

    Po 1 - zazdroszczę końca roku i wakacji - mnie czeka jeszcze obrona, a potem szukanie pracy, więc same 'atrakcje' przede mną. No, chyba że dam się przekonać do doktoratu, ale wątpię, za dużo zachodu.

    Po 2 - świetna paczuszka, Meme miała świetny pomysł z tą płytą, fajnie, że promuje swoją miejscowość :)

    Po 3 - świetne stosisko! Czytałam nową Rudnicką - całkiem dobry wybór. No i widzę mojego ukochanego Murakamiego - zaczynałam przygodę z nim właśnie od 'Po zmierzchu' i przepadłam. Zazdroszczę książki Czubaszek i Andrusa, mam na nią wielką ochotę :) No i ciekawa jestem 'Księgi kłamców' - mam ją już u siebie, tylko cały czas boję się spróbować, bo podobno mocno eksperymentalna. Ale ciekawość i tak jest silniejsza, więc niedługo wreszcie zgłębię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pozycje i przepiękne kwiaty :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Skarb" dwa razy, po raz pierwszy na konkurs i dzięki tej książce polubiłam twórczość Karola May'a, świetna powieść!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się cieszę, że rok szkolny dobiegł już końca. CZerwiec dał mi w kość!
    Jak tam Twoje lektury do Trójki e-pik? Zarejestrowałam tylko Poziomkę, brakuje jeszcze dwóch...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczny stos i świetna wymianka! :)
    Życzę przyjemnych, wakacyjnych chwil z książką :)

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)