piątek, 4 października 2013

Stosy, Targi i blogerskie spotkania

W dalszym ciągu ćwiczę silną wolę jeśli chodzi o niekupowanie książek. Ale i tak w mojej biblioteczce ciągle coś przybywa. A w ciągu ostatnich trzech miesięcy przybyło tyle:



Stos po prawej to książki recenzyjne od wydawnictw i księgarni Gandalf:
  • "Z widokiem na Italię" P. Moore - od Pascala
  • "Na tropie sześcioptaka" P. Wakuła - od Gandalfa
  • "Zdradziecki plan" M.J. Sullivan - j.w.
  • "Pradawna stolica" M.J. Sullivan - j.w.
  • "Sekretne Wojny Mossadu" Y. Denoel - od Czarnej Owcy
  • "Drugi rzut oka" K.M. Connolly - od Bernardinum
  • "Gliniarz" M. Ciszewski, K. Liedel - od Znaku
  • 'Dziewczyny atomowe" D. Kiernan - od Otwartego
  • "Podróże Guliwera" J. Swift - od BiblioNETki
  • "Tam gdzie byłam" E. Dzikowska - od Bernardinum
W środku zakupy własne (głównie dla Piotrka):
  • "Wiedźma z Wilżyńskiej Doliny" A. Brzezińska
  • "Opowieści z Wilżyńskiej Doliny" A. Brzezińska
  • "Ciumkowe historie" P. Beręsewicz
  • "Pod szczęśliwą kocią gwiazdą" G. Strumiłło-Miłosz
  • Czarodziejskie przygody Franka" L. zaciura
A po lewej rozmaite wymianki, bonusy i nagrody:
  • "W imię miłości" K. Michalak
  • "Wergeld królów" J. Błotny
  • "Najlepsze amerykańskie opowiadania kryminalne 2011" H. Coben
  • "Wielka wyprawa Ciuków" P. Beręsewicz
  • "Dziedzictwo królów" C.S. Friedman
  • "O czym szumi las" P. Wakuła
  • "Dlaczego nie jestem ateistą" M. Lipski
  • "Przesunąć horyzont" M. Wojciechowska
Z przyczyn zrozumiałych pierwszeństwo ma stos po prawej;)

********************************************************************

Tak przy okazji szaleństw zakupowych - już za kilka tygodni rozpoczną się w Krakowie kolejne, już 17 Targi Książki. Będzie możliwość kupienia książek (miejmy nadzieję, że wydawcy przygotują jakieś fajne rabaty), zdobycia autografów (plan spotkań z autorami można znaleźć TUTAJ) i spotkania z innymi książkomaniakami.

Podobnie jak w dwóch poprzednich latach Kaś zaprasza na potargowe spotkanie blogerów - tym razem spotykamy się w sobotę 26.10.2013r. o godz. 16.30 w restauracji "Smakołyki" przy ulicy Straszewskiego 28 (niemal naprzeciwko Collegium Novum).
Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie na blogu organizatorki:) 


10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć do Krakowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych Targów w Krakowie - ja mam za daleko!:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście się nie ograniczasz - aż mi szczeka z wrażenia i po trochu zazdrości opadła do kolan :) Życzę miłego spotkania jednocześnie czekając na relację;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik :) Kurcze, do Krakowa nie mam daleko, ale terminowo mi wyjątkowo nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik. Sporą część książek z chęcią bym Ci podebrała. Miłej lektury i udanego spotkania. Ja niestety nie dam rady do Krakowa dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że się spotkamy w Krakowie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dla mnie w stosiku, ale zazdroszczę, że będziesz na targach w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik i choć nic raczej nie jest w moim guście to życzę Tobie przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam za sobą jedynie "Dziewczyny atomowe" oraz "W imię miłości", więc chętnie poznam Twoje opinie na temat reszty pozycji, które posiadasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam ani jednej książki z Twoich stosików.
    Chciałabym też w tym roku pojechać na Targi, może sie mi to uda.

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)