piątek, 24 lutego 2012

Niespodziewany stos na koniec lutego:)

Miało już nie być stosiku w lutym, ale w ostatni poniedziałek tyle przybyło tyle na mojej półce, że nie mogłam się powstrzymać;)
Oto więc niespodziewany stos na koniec miesiąca:



Od dołu:

  • "Wywiad z historią" O. Fallaci - do recenzji od Świata Książki :)
  • "Wilcze dziecko" I. Jacobs - też ze Świata Ksiązki - dziękuję:-)
  • "Był sobie złodziej" J. Skowroński - wymiana na LC
  • "Pismak" M. Harny - j.w.
  • "Na szczyt góry" A. Dahl - wygrana w konkursie Syndykatu ZwB
  • "Biały książę" J.I. Kraszewski - z biblioteki
  • "Dyliżans warszawski" M. Kuncewiczowa - j.w. - na potrzeby akcji u Lirael
  • "Dwanaście" M. Świetlicki - kolejna lektura DKK
  • "Księga dżungli" R. Kiplinga - z biblioteki - audiobook słuchany przez mojego Piotrka. Ja też słucham... z książką w ręku. Nie sprawdzam oczywiście, czy lektor wszystkie słówka czyta, ot, jak się wyłączę to sobie z książeczki doczytuję to co mi umknęło.
Na zdjęciu powyżej brak jeszcze jednej książeczki "do słuchania", która wzbogaciła w tym tygodniu moje dziecko - są to "Gwiazdy na dobranoc" - utwory napisane przez znanych i lubianych polskich artystów i przez nich czytane. Świetna rozrywka dla najmłodszych, a i dla mam również - u nas w Małopolsce kończą się ferie, pogoda całkiem do niczego, dziecko zaczyna już chodzić po ścianach, ciągle jęczy, żeby z nim:
  • rysować
  • malować
  • oglądać kreskówki
  • grać w "Spadające małpki" i "Epokę dinozaurów"
  • śpiewać piosenki
  • czytać
  • i robić jeszcze milion różnych rzeczy...
Na szczęście audiobooki zadziałały, więc już sam włącza sobie odtwarzacz a ja mam czas żeby... no niekoniecznie poczytać;( Bo trzeba ugotować obiad, posprzątać, zrobić pranie, coś tam uprasować. itd., itd., ...


18 komentarzy:

  1. Śliczny stos, więc życzę Ci , abyś znalazła czas na książkę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik różnorodny i bogaty. ;) Niestety żadnej z książek nie czytałam, chociaż A. Dahl mnie bardzo kusi... zobaczymy. ;)

    Pozdrawiam. !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię grać w spadające małpki :-) ale na odległość się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kuszące pozycje. Gratuluję i życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam czytać Małemu "Rikitikotawi' w księgi dżungli, ale chyba jest jeszcze za malutki. I muszę mu wygooglować jak wygląda ichneumon.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja niestety nic z tych pozycji nie znam :( ale z przyjemnością przeczytam recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy stosik. Jedyna pozycja jaką znam, to "Pismak" Marka Harnego, który czeka w mojej domowej biblioteczce na swoją kolej. Zaciekawiły mnie zaś bardzo "Gwiazdy na dobranoc". Mój syn jeszcze jest wprawdzie troszkę za mały, ale co tam niech sobie czeka na niego na półeczce. Przy okazji zapraszam na swojego bloga (biednie tam jeszcze bo jest całkiem świeży więc proszę przymknąć oko) http://juliaorzech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zazdroszczę Świetlickiego, od dość dawna zbieram się, żeby coś kupić tego autora :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sama przygarnęłabym taki niespodziewany stos :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większości książek nie znam, dlatego czekam na recenzje mam nadzieję, że pozytywne ;)
    Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja nie znam tych książek,jestem ciekawa recenzji, może mnie zachęcą do przeczytania powyższych książek....

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa Świetlickiego, jeszcze nie poznałam tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 'Wywiad z historią' Fallaci wygląda imponująco, spora cegła :)
    I to właśnie ta książka najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stos. Życzę czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczyt góry bardzo polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)