piątek, 19 października 2012

Muszę, bo się uduszę...

Już za kilka dni, w czwartek 25 października rozpocznie się w Krakowie kolejne święto wszystkich tych, którzy kochają książki czyli 16 Targi Książki. 
Organizatorzy przygotowali dla zwiedzających mnóstwo atrakcji - swoje stoiska będzie miało ponad 200 wystawców, będzie można zdobyć autografy ponad 400 autorów, będą pewnie jakieś rabaty (oby jak największe) i niestety najprawdopodobniej będzie taki sakramencki ścisk jak w ubiegłym roku...
Ale dla maniaka książkowego taka niewielka (!!!) niedogodność to pryszcz i z pewnością wielu z Was się na Targi wybiera.

W tym roku jest zaplanowane kilka "imprez towarzyszących" dotyczących blogów i blogerów:

W sobotę o godz. 11.00 odbędzie się panel dyskusyjny na temat "Blogerzy książkowi - przyszłość krytyki literackiej?".
W niedzielę o 11.00 rozpocznie się Zjazd Blogerów organizowany przez portal granice.pl a o 14.00 będzie się można dowiedzieć "Jak zostać blogerem książkowym?".

Dla mnie osobiście najważniejszy będzie sobotni panel i to nie tylko dlatego, że wizytę na Targach zaplanowałam na ten właśnie dzień. Otóż wyobraźcie sobie, że zostałam zaproszona do udziału w tej dyskusji aby w duecie z Jarosławem Czechowiczem, autorem bloga Krytycznym okiem reprezentować naszą blogerską społeczność. 

Z jednej strony odczytuję to zaproszeni jako duże wyróżnienie, a z drugiej muszę się przyznać, że mam tremę jak diabli... Bo niby zawód taki, że człowiek powinien być przyzwyczajony do publicznych wystąpień - jednakowoż taki panel to co innego niż stanąć przed klasą, która w dużej części zainteresowana jest tym kiedy będzie dzwonek, a nie tym o czym akurat mówię...

Cóż, jedno mogę obiecać - postaram się ze wszystkich sił, żeby nie narobić, nomen omen, wiochy...

33 komentarze:

  1. No coś Ty! To świetna wiadomość! Teraz nie ma możliwości, ze się miniemy. Wiedziałam, że Jarek ma współprowadzić ten panel, a tu taka niespodzianka :) Trzymam kciuki, ale myślę, że wszystko pójdzie dobrze, bo będziesz wśród przyjaznych Ci osób :) pozdrawiam i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - raczej trudno będzie mnie nie zauważyć:)

      Usuń
  2. Niestety na Targi do Krakowa nie moge się wybrać, ale będę odkładać grosiaki na Targi Warszawskie (które w 2013 roku podobno mają się odbyć na...Stadionie Narodownym). Gratuluję zaproszenia - to duże wyróżnienie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, Narodowy - duża rzecz. Oby tylko nie padało...

      Usuń
  3. Gratuluję, dasz radę, wystarczy, że będziesz sobą, a wszystko będzie dobrze. Ja to chyba nigdy się na te targi nie wybiorę, dopiero co mnie ze szpitala wypuścili, gdzie przetrzymują niezdyscyplinowane ciężarne i już rosnę w kantach i chyba bym za duży korek w kolejkach robiła z sapaniem w tle. 9 miesięcy to za długo.
    Wybacz, musiałam sobie po marudzić,

    a co do sobotniego panelu to liczę na kamerowe nagranie, a nóż się ziści.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja - Ty masz teraz dbać o siebie a nie pętać się po dusznych i ciasnych Targach.

      A jak dziecia się odchowają (bo Mania też jeszcze maluch jest) to się na pewno do Krakowa wybierzecie:)

      Usuń
  4. No to teraz wiem że muszę w sobotę być o 11 i Cię oglądać :)
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wyobrażam sobie, że Cię może nie być:)

      Usuń
  5. Super:) Mam nadzieję, że nieobecni doczekają się już nie mówię, że transmisji, ale chociaż w miarę szczegółowego sprawozdania, najchętniej z fotkami:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale:) Trzymam kciuki. Wybieram się właśnie w sobotę i mam nadzieję na spotkanie z tobą oko w oko. Również o jedenastej podpisuje książkę nasza blogerka - Marta i tam też muszę pobiec. To jest jedyny minus targów - nakładające się atrakcje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam do Marty podejść, tym bardziej, że od niej fajne książki do recenzji z PWN dostaję...
      Ale liczę, że może nie ucieknie od razu z "punktu podpisowego" i mimo wszystko uda mi się z nią spotkać.

      Usuń
  7. Będę zarówno w sobotę jak i w niedzielę, miło będzie Cię oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. postaram się dotrzeć na 11 i cię swoim uśmiechem wesprzeć- bo wierzę, że masz dużo do powiedzenia i miło się tego słucha:) pozdrawiam i mam nadzieję, że o 16 też się widzimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No toż ja dlatego na sobotę sobie wyjazd do Krakowa zaplanowałam, żeby na spotkanie blogerów przybyć:)

      Usuń
  9. Pani Aniu, damy radę :) Każde z nas opowie o nieco innym modelu blogowania, ale udowodnimy, że to siła i trzeba się z nami liczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że damy radę:)
      Ja taka wystraszona z natury jestem...

      Usuń
  10. Gratuluję!:) Jak co roku, wybieram się w sobotę, a zatem na panel o blogerach książkowych także "wpadnę":) W czasie targów jest coraz więcej imprez związanych z naszą blogową działalnością...

    OdpowiedzUsuń
  11. ech... Kraków, pomarzyć sobie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale marzenia się spełniają - tylko trzeba w nie mocno wierzyć:)

      Usuń
  12. uuuaaa. Kciuki czymać bendem :) I w końcu mam powód aby udać się na Targi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję, "takie zaproszenie" to jest coś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję takiego wyróżnienia, jestem pewna że świetnie sobie poradzisz - w końcu na widowni będą same znajome twarze (nicki?), to tak, jakbyś była na takim większym, biblionetkowym spotkaniu. Do życzliwych ludzi mówi się zawsze o wiele lepiej :)

    Ja oczywiście w pierwszym rzędzie będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że przy okazji niektóre znajome nicki zyskają twarze:)

      I do zobaczenia:)

      Usuń
  15. Ojejku jejku, a ja nie wiem, czy pojadę, bo u mnie z funduszem wyjazdowym kruchoooooo...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, gratuluję. Ja też będę w sobotę, ale na panel raczej nie pójdę, bo w tym czasie jest kilka interesujących mnie spotkań z autorami. Ale jeszcze się zobaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żałuję, że mieszkam daleko od Krakowa. Gratuluję i czekam na relację. Na bardzo dokładną relację :)

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)