piątek, 3 lutego 2012

Wymianka i stosik na początek lutego

Dzisiaj listonosz dostarczył mi wymiankową paczkę od Tosiaczka.
Znalazłam w niej książki:



Oraz umilacze:



Serdecznie dziękuję za wysiłek włożony w skompletowanie prezentu. Moja paczka jest już prawie gotowa, czekam tylko na specjalną walentynkową zakładkę.

******************************************************

A oto nowości, które zagościły na mojej półce:



Od dołu:
  • "I wciąż ją kocham" N. Sparks - zakup własny. Miał wybyć, ale chyba jednak zostanie w domu...
  • "Zapach żółtych róż" S. Woods - wymiana z Irenką. Dzięki wielkie - teraz mam już komplet "Kronik portowych":)
  • "Tysiąc dni w Toskanii" M. De Blasi - wymiana na LC
  • "Ogród bestii" J. Deaver - j.w.
  • "W kolebce czasów" poetycka antologia - prezent od jednej z koleżanek z pracy
  • "Wiedźma.com.pl" E. Białołęcka - wymianka "Z miłością w tle..."
  • "Przedwiośnie żywych trupów" S. Żeromski, K.M. Śmiałkowski - j.w.
  • "Powrót do Stumilowego Lasu" D. Benedictus  - pożyczka z biblioteki, do czytania na dobranoc Piotrusiowi:)
******************************************************

Trwa plebiscyt na książkę roku 2011 na portalu granice.pl
Organizatorzy przewidzieli atrakcyjne książkowe nagrody dla uczestników. Głosować można TU . 
Plebiscyt trwa do 16 lutego 2012r.

9 komentarzy:

  1. Cudowny stosik Aniu ;)
    Ja się zbieram, by swój zaprezentować, a tu takie kuszące propozycje. "I wciąż ją kocham" planuje przeczytać w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że będzie mi to dane. Wcześniej jednak planuje zabrać się za trylogię Larssona, która kusi mnie od jakiegoś czasu, a którą w końcu zdobyłam :)

    Jejku! A jak się stęskniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stos :)

    "Wiedźma.com.pl" Białołęckiej to bardzo fajna książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym parę przygarnęła ze stosiku :) Zazdroszczę Wam tych wymianek. Ja jestem nowym w Waszym swiecie i na razie nie wiem o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedźma jest wyśmienita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stosik, zadroszczę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego stosiku czytałam tylko "Wiedźmę" - bardzo zabawna. Ale najchętniej bym się z takim stosem jak Twój zaszyła gdzieś i zrobiła maraton czytelniczy. A tam pozostaje mi tylko czekać na recenzje tych świetnych książek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga Aniu to była transakcja wiązana (czy jakoś tak ;D). Ciesze się, że dzięki mnie masz całą serię, którą a propo Ci mocno (!) polecam ;). Jakbyś coś jeszcze u mnie widziała co chcesz pisz śmiało, zawsze się można dogadać ;)

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)