czwartek, 15 września 2011

Ogłoszenia dwa:)

Ogłoszenie nr 1

Na blogu "Cukierni pod amorem" publikowane są przepisy czytelniczek na szarlotki i jabłeczniki - bo szarlotka będzie ciastem nr 1 w trzecim tomie cukiernianego cyklu. Miło mi poinformować, że w dniu dzisiejszym pojawił się tam przepis na moją "pokoleniową" szarlotkę.


Podaję link do tej strony i życzę smacznego:)



Ogłoszenie nr 2
Nie zauważyłam jak i kiedy padł na moim blogu komentarz nr 2000. Zostawiła go zgłowąwksiążce, którą proszę o kontakt na adres anek7@poczta.onet.pl - niespodzianka czeka:)

14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie :) Skorzystam z przepisu :):)
    Swój też wysłałam, póki co jeszcze się nie ukazał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, może się zgłoszę z tą szarlotką, gdyż... mam własny przepis z jednym tajnym składnikiem:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie ;). Z przepisu na pewno skorzystam, taka szarlotka będzie miłą niespodzianką dla reszty domowników ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno spróbuje twojego przepisu. Od dawna męczę się z szarlotkami i zawsze mi jakoś nie wychodzą tak jak bym chciała. Gdzieś tkwi błąd i muszę w końcu dociec i znaleźć przyczynę. Mam nadzieję, że twój przepis wyjdzie mi bez problemu, bym i ja mogła pochwalić się przed swoimi gośćmi i mężem łasuchem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm..szarlotka wygląda bardzo apetycznie..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam ślinotoku.
    Wygląda apetycznie i na pewno tak też smakuje. Przepis do koniecznego wypróbowania :)
    A do zdjęcia dodałabym gałązkę jarzębiny - iście jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szarlotkę na kruchym cieście,który rozpływa się w ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarlotka wygląda smakowicie, na pewno wypróbuję przepis, z chwilowego braku jabłek robię ciasto z śliwkami właśnie rośnie w piekarniku :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis zapowiada pyszną słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam jeść :) niestety z wykonaniem gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ochotą wpadłabym do Ciebie na ciasto ;-) Pysznie wygląda i zapewne pysznie smakuje, a kompozycja z czerwoną zastawą i aniołkiem - bardzo ładna.
    Zerknę na stronę "Cukierni.."
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szarlotki !!! Będę musiała spróbować Twojego przepisu, bo ciasto wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robię prawie identyczną szarlotkę, tylko nie sypię kakao a bułkę tartą, nawet ten motyw z widelcem u mnie występuję ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)