piątek, 23 września 2011

Damska torebka, książkowy stos i "Sklepik z niespodzianką" (wynik losowania)

O trzech rzeczach dzisiaj będzie.

Po pierwsze:

Jakiś czas temu na tym blogu pisałam o książce do torebki. Kilka tygodni temu otrzymałam propozycję zamieszczenia tego tekstu na nowym portalu dla kobiet - Tajemnice damskiej torebki. Dzisiaj tekst się ukazał a ja z ciekawości obejrzałam sobie portal i znalazłam tam sympatyczny konkurs, który może Was dziewczyny zainteresować:)

Po drugie:

Kilka nowych pozycji wzbogaciło w tym tygodniu moją biblioteczkę:

Piotrek poprawia jesienną scenografię;)

  • "Wakacje z ojcem" D. Heldt - do recenzji od wydawnictwa Telbit
  • "Dni ciemności" R.M. Schroder - j.w.
  • "Lato Joanny" M. Cichalewska - j.w.
  • "Wichry archipelagu" B.P. Beaulieu - do recenzji od wydawnictwa Prószyński i S-ka
  • "Najstarsza prawnuczka" J. Chmielewska - efekt wymiany na LC
Po trzecie:

W dniu dzisiejszym zaczęła się jesień, a więc pora na fotorelację z losowania książki Katarzyny Michalak "Sklepik z niespodzianką. Bogusia".

Do losowania zgłosiło się aż 72 osoby.

Maszyna losująca przystępuje do pracy...

I już wszystko wiadomo:)

W związku z tak dużą liczbą zgłoszeń losujemy książkę - niespodziankę...
... która wędruje do...

I już wszystko wiadomo - "Sklepik wędruje do Engi (książkowo), a książka - niespodzianka do Pisanegoinaczej.


Obydwoje zwycięzców proszę o kontakt na adres anek7@poczta.onet.pl.
O kontakt proszę również  Z głową w chmurach - czeka niespodzianka za komentarz z numerem 1000.

19 komentarzy:

  1. Asasasaasa! To ja, właśnie ja otrzymam tę książkę :) Ależ się cieszę, nawet schorowany weekend zrobił się jakby bardziej słoneczny :) Lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Bardzo ciekawy - zwłaszcza ze względu na zadanie konkursowe ;)

    3. No cóż, tym razem mi się nie poszczęściło, ale gratuluję innym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wszystkim szczęściarom :) a wieczorem, jak Emilka pójdzie spać zerknę na Twój tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlaczego mnie nie ma w losowaniu????

    OdpowiedzUsuń
  6. Ambitna - bo usunęłaś swoje zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak, rzeczywiście usunęłam... Trudno. Tak czuję, że gdybym nie usunęła ten miły chłopczyk mnie by wylosował zamiast Pana Piotra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wierzę...znowu coś wygrałem? Chyba zagram dzisiaj w lotto...mam wyjątkowe szczęście ostatnio. Dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się napracowałaś. Gratuluję wylosowanym. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No prawie wybaczam (prawie, bo jedna książka to nadal jedna książka :P) brak fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, choć z nutką zazdrości jednak;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwycięzców ;)

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)