sobota, 28 stycznia 2012

Stos na koniec miesiąca

Bieżący tydzień na szczęście już się kończy - w mojej szkole to akurat był koniec semestru, wywiadówka oraz nieśmiertelna papierologia... Chwalić Boga to już za mną, do ferii co prawda jeszcze dwa tygodnie muszę poczekać, ale za oknem zima, śnieg i mróz, czyli tak jak powinno być w styczniu, a co ważniejsze jest tak jak lubię:)
A do tego jeszcze nowe książeczki na półce:



Od dołu:
  • "Kamień w sercu" K. Leżeńska - DKK
  • "Zrób sobie raj" M. Szczygieł - j.w.
  • "Jeśli zimową nocą podróżny" C. Italo - z biblioteki
  • "Kraków za Łoktka" J.I. Kraszewski - j.w.
  • "Wycieczka na tamten świat" A. i S. Litwinowie - wygrana w konkursie Syndykatu ZwB
  • "Wintercraft" J. Buntershaw - wymiana na LC
  • "Prawdziwki i zmyślaki" K. Daukszewicz - wymiana z Orchisss
Kilkanaście minut temu wróciłam z konkursu kolęd i pastorałek w którym moje szkolne dzieciaki zajęły drugie miejsce, ulegając tylko zespołowi z jednej z krakowskich szkół muzycznych - tak, że jestem zmęczona ale i szczęśliwa bardzo. Herbatka już się parzy, kocyk i fotel czekają a mnie pozostało tylko wybrać którąś z pozaczynanych książek i odpoczywać...

14 komentarzy:

  1. Wintercraft? Anka, masochistko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przerażeniem przeczytałam tytuł stosik, gdyż mój styczniowy stosik jak leżał, tak leży, a ja z uporem maniaka czytam coraz to inne książki. Kraków za Łoktka to moja najlepsza przeczytana powieść Kraszewskiego, ciekawa jestem, jak tobie się spodoba, tym bardziej, że masz większe oczytanie w historycznej serii niz ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję stosu:). Poluję od dawna na książkę "Jeśli zimową nocą podróżny" i jak tylko będzie okazja, koniecznie muszę ją kupić do swojej domowej biblioteczki:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdolnym dzieciakom i ich opiekunce.
    Szczygła koniecznie musze przeczytać, jakoś mi nie po drodze, ale może kiedyś się uda zdybać w bibliotece. Póki co mam konto na zero (biblioteczne), ale pewnie długo nie wytrzymam i czasem po jedną- dwie pójdę.
    Leżeńska powinna być przyjemna. Italo Calvino nic nie znam, a chciałabym też spróbować.
    niech no się skończą mrozy...biblioteko przybywam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogratuluj dzieciakom i odpocznij teraz zasłużenie.... moje województwo też ferie zaczyna :) szkoda, ze zimowe szaleństwa dzieciństwa za mną :(

    Udanych wrażeń czytelniczych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego czytania. W Krakowie mroźno więc u Ciebie pewnie bardziej, a i śniegu chyba więcej, więc nic tylko siedzieć w cieple i czytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny stosik :)

    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jak u mnie. Te dwa tygodnie to jedyny moment, kiedy zima mnie nie uwiera, bo z domu nie wychodzę. Nic tylko czytać! 3 razy k - książka, kawa, kanapa...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No kochana, stosik piękny. Nic tylko teraz mnóstwo wolnego czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stosik, mój jak leżał tak leży nieruszony - życzę, żebyś znalazła dużo czasu na 'obalenie" swojego. I gratuluję dzieciakom i Tobie wygranej - na pewno macie z tego sporą satysfakcję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wypożyczonego z biblioteki "Wintercraft'a" i zupełnie nie wiem, czego się po nim spodziewać, wzięłam, bo nie mogłam się zdecydować na nic innego ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)