piątek, 13 stycznia 2012

Stosik i garść ogłoszeń:)

Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia pod wczorajszym postem i mam taką nadzieję, że wszystkie się spełnią:)

Jeśli ktoś  ma ochotę na balonik to jeszcze jakieś zostały więc zapraszam.
Zapraszam również do zgłaszania chęci udziału w losowaniu - o wygrywajce informowałam tylko na blogu oraz Kanapie, dzięki której wszystko się zaczęło - więc dowiedzą się o niej pewnie tylko Ci, którzy do mnie w miarę regularnie zaglądają:-)

*****************************************************

Syndykat Zbrodni w Bibliotece skupiający miłośników literatury kryminalnej nieustannie zaprasza w swoje szeregi blogerów recenzujących taką literaturę - wystarczy wejść TUTAJ aby zobaczyć jak prosto zostać syndykalistą. 
Oprócz umieszczenia recenzji w bazie ZwB na uczestników czekają ciekawe konkursy z nagrodami - jeden konkurs pt. "Dlaczego lubię czytać kryminały?" właśnie się skończył (nieskromnie powiem, że jestem jedną z nagrodzonych - mój tekst można przeczytać TU) ale już rusza kolejny w którym wybierane będą najlepsze kryminalne recenzje roku 2011 - więcej o konkursie w TYM MIEJSCU.

*****************************************************

Jakiś czas temu zgłosiłam mojego bloga do konkursu "BLOG ROKU 2011" w kategorii "Kultura".
Od wczoraj można już głosować poprzez SMS - chciałabym napisać, że bezpłatnie, ale nie ma tak dobrze niestety...
Koszt 1 SMS-a to 1,23 zł - ponoć zysk ma być przekazany na szczytny cel charytatywny. 

Jeśli więc ktoś będzie miał ochotę zagłosować na mój blog będzie mi bardzo miło. 

Aby oddać głos na "Lektury wiejskiej nauczycielki"
 należy wysłać E00118 na numer 7122

**************************************

I rzecz najważniejsza, czyli książeczki. Całkiem spory ten stos, a to głównie za sprawą wydawnictwa "Czarna owca", która to oficyna zaproponowała mi współpracę:)
Czy ja już gdzieś nie pisałam, że uwielbiam kryminały?
A oto co w stosie:



Od dołu:
  • "Niemiecki bękart" C. Läckberg - Czarna owca
  • "Zamachowiec" L. Marklund - j.w.
  • "Taniec z aniołemÅ. Edwardson - j.w.
  • "Nielegalni"V. V. Severski - j.w.
  • "Mr. Pebble i Gruda" M. Ziomecki - j.w.
  • "Dzieci demonów" - J.M. McDermott - od Prószyńskiego
  • "Pogrobek" J.I. Kraszewski - z biblioteki
  • "Kukułka" A. Kozłowska - wędrowna książka z BiblioNETki.
A teraz nie pozostaje nic innego jak zrobić sobie kubek owocowej herbatki, zawinąć się w kocyk i czytać...

23 komentarze:

  1. Zazdroszczę tak cudownego stosu także uwielbiam kryminały i gratuluję wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lackberg i Marklund zazdroszczę jak dzika! A na recenzje pozostałych książek poczekam i zobaczę, czy aby jeszcze czegoś nie powinnam pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stos pięknisty. Głosować nie mogę, bo z zagranicy niestety nie można. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohooo, stos super:)
    Pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej lektury :)
    Jestem ciekawa "Kukułki"

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący stos :) Miłej lektury i... dreszczyku emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny stos, chyba najbardziej ciekawią mnie Dzieci demonów

    OdpowiedzUsuń
  8. O, gruby stos :D Podoba mi się szczególnie dół :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stosik, ja dopiero dorwałam 2 i 3 część Camilii Lackberg. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. No cudnie! Lackberg uwielbiam :D Czarna owca- super strasznie zazadroszczę! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam czytać, kryminały w szczególności, a chwile z książką pod kocem i z gorącą herbatą to jedne z lepszych chwil:)
    czy którąś z tych książek dostałaś do zrecenzowania od "Czarnej Owcy"?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałem że ktoś czyta jeszcze Kraszewskiego:) Nie jestem sam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nas więcej ;-) Projekt Kraszewski prężnie działa ;-)

      Usuń
  13. no nie powiem, stosik wybitnie okazały :) z niecierpliwością wyczekuje recenzji. Tak w ogóle, to wczoraj zauważyłam, że założyłyśmy blogi niemal równocześnie... ja roczek obchodzę dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego czytałam tylko Kukułkę podobała mi się a reszty książek bardzo zazdroszczę bo kocham kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezłej objętości to "Mr. Pebble..", gratuluję zdobyczy.
    A ja tak między Kraszewskim a Mankellem....

    OdpowiedzUsuń
  16. "Kukułka" mi znajoma, była też u mnie :)
    Ależ masz teraz czytania, hoho :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Ci zazdroszczę tych cegieł z "Czarnej Owcy"! Uwielbiam Czarną Serię!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały stosik!
    Z wydawnictwa Czarna Owca z chęcią przeczytałabym wszystkie książki,ale najbardziej ciekawi mnie chyba "Niemiecki bękart" oraz "Nielegalni". Czekam na recenzje.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  19. A niedługo i mój blog będzie miał roczek,jak to szybko mija czas:)

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)