czwartek, 12 stycznia 2012

Pierwsze koty za płoty, czyli mam już rok:)

Dokładnie rok temu, 12 stycznia 2011 roku o godzinie 16.30
 pojawił się pierwszy wpis na tym blogu. 

Blog powstał na tzw. wariackich papierach - Na Kanapie wrzała wtedy dyskusja o egzemplarzach recenzenckich, o blogach zakładanych po to aby dostawać darmowe książki z wydawnictw i tym podobnych historiach. Podczytując wpisy na forum zaczęłam się zastanawiać -"A może by spróbować?" - zaznaczam, że nie chodziło o darmochę książkową, bo nie napisałam do dnia dzisiejszego ani pół maila do żadnego wydawnictwa  z prośbą o współpracę:) 
Te, które znajdują się w zakładce o współpracy same mnie znalazły.

Przez ten rok pojawiło się 212 postów (ten jest 213), blog zyskał 148 obserwatorów, padło 3015 komentarzy a licznik odsłon zanotował 54561 wejść. Czyli jest się z czego cieszyć a duma może mnie rozpierać:)

Kucharz ze mnie przeciętny (tzn. schabowy z kapuchą mi nieźle wychodzi, ale jakieś bardziej wyrafinowane dania niekoniecznie), piec jakoweś, nawet dosyć frymuśne, ciasta potrafię, ale serdecznie nie lubię - więc nie będę wklejać zdjęć z sieci i udawać, że to moje dzieło. 
Pomysł z cukierasami wykorzystał już Zacofany w Lekturze, którego blog jest nieco starszy od mojego, więc nie będę tego motywu powtarzać coby nie zostać posądzoną o plagiat.
Alkohol (nawet niskoprocentowy) biorąc pod uwagę ustawę o wychowaniu w trzeźwości na blogu nauczycielskim jakoś tak trochę nie pasuje.

Coby tu Wam drodzy odwiedzający zaserwować? Już wiem - po baloniku - kolorowe, do wyboru, do koloru - a że karnawał trwa, to mogą się gdzieś w domu przydać:)



Baloniki śliczne, ale jednak mało trwałe, przygotowałam wiec jeszcze coś bardziej solidnego - niestety nie dla wszystkich...

Otóż z okazji pierwszych urodzin "Lektur" zapraszam do wygrywajki:)
Stawką są trzy książki, których recenzje pojawiły się na blogu. Oto one:



Recenzje książek znajdują się tu:
A teraz zasady:
  1. Zgłaszać można się pod tym postem do 20 stycznia (piątek) do północy.
  2. Każda książka będzie losowana osobno, więc można się zgłosić do więcej niż jednej.
  3. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail.
  4. Losowanie i ogłoszenie wyników w sobotę 21 stycznia w godzinach popołudniowych.

A na koniec dziękuję tym wszystkim, którzy wspierali mnie na początku, tym, którzy doceniają tę moją pisaninę teraz oraz tym,  którzy tu zaglądają (licznik o czymś świadczy) - nie jest ważne, czy skrobniecie coś w komentarzach czy nie... Fajnie, że jesteście:)




84 komentarze:

  1. Gratuluję owocnego roku, oby więcej takich :). Ja w czerwcu już trzylecie świętować będę, nawet nie wiem, kiedy ten czas zleciał...

    Zgłaszam się do 'Bóg, kasa i rock'n'roll' :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnej rocznicy ! :)
    Zgłaszam się do konkursu, do książek: "Letni domek" i "Operacja przystań Charona" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę dużo tu pisał, ale i ja gratuluję. ;)
    Zgłaszam się do "Przystani Charona".

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zgłaszam się do konkursu, tylko śpiewam "Sto lat!" i oby tak dalej.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dzisiejsze zmiany na blogspocie lekko utrudniają komentowanie:).
    Gratuluję rocznicy, podziwiam styl pisania (nader osobisty), a najbardziej zaimponowała mi Twoja metodyczność w "zaliczaniu" JIK-a.
    BTW- brakuje Ci może jakeigoś tomu? Niebawem będe miala na zbyciu "Banitę".

    A co do książek- zgłaszam się do Marcii W.:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat! I gratuluję! :)

    Zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll" i "Przystań Charona". :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały rok... :D Gratuluję i życzę kolejnych pięknych rocznic, ja też pewnie niedługo będę świętować - prawie z nas równolatki :)

    Mówią: jak dają, to bierz - a zatem ustawiam się w kolejce po: "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Operacja: Przystań Charona"

    Wpadnij też na konkurs do mnie - myślę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkiego najlepszego oraz kolejnych latek na blogspocie :) Samych cudownych książek i masy czasu na czytanie !

    Zgłaszam się po Letni domek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, najszczersze gratulacje! Roczek to kupa czasu. Obyś dalej nam tak pięknie pisała i wena nigdy Cię nie opuszczała. :)

    A do wygrywajki się zgłaszam, a jakże! Interesuje mnie książka: "Bóg, kasa i rock'n'roll".

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:)
    Z tymi egzemplarzami "za darmo" - koleżanka z Rybniczanki prosiła mnie, że bym nawiązała współpracę z jakimś wydawnictwem, pisałam i pisałam, a tu jedna odpowiedź, a facecik tylko powybrzydzał.
    Szlag mnie bierze, jak czytam coś w rodzaju "blog prowadzę od miesiąca i milion wydawnictw aż pcha mi się na bloga". A kolejnego bloga zakładać nie zamierzam.
    No, ale nie truję więcej. Pozdrawiam i przy okazji zgłaszam się do losowania - obojętnie jakiej książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat :) A zgłaszam się po Hołownię i Prokopa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze urodziny są zawsze bardzo szczególne. Z tej okazji życzę wielu interesujących książek do czytania i recenzowania oraz wielu czytelników. :)

    Przy okazji zgłaszam się do "Bóg, kasa i rock'n'roll" oraz "Operacja Przystań Charona".

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!

    I tym samym zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll".

    Mail: jestem_radosna@interia.pl

    /blackmoth

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pierwszego roku w blogosferze :)
    Życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga i samych świetnych książek do czytania.

    Zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll" i "Przystań Charona"


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat i wielkie gratulacje:) Cukierasków było sobie i gościom nie żałować, ale wezmę baloniki dla dzieci:D Ponieważ Anek7 jest zdecydowanie zbyt skromna, to dopiszę, że jest podporą Projektu Kraszewski i ma dalekosiężne cele, których zrealizowania gorąco życzę:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze urodziny- czy wybierałaś pomiędzy książeczką, pieniązkiem, medalikiem, koralikiem i kieliszkiem?
    Gratulacje, chętnie tu zaglądam, komentuję, jak mam coś do powiedzenia lub jestem po lekturze. I zgłaszam się do konkursu po Bóg, kasa i rock and roll.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolejnych równie udanych :)

    Zgłaszam się do "Operacja Przystań Charona"

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego, powodzenia w pisaniu.
    A konkursowo nie zgłaszam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wielu wspaniałych lat wśród książek!

    Oczywiście też się zgłaszam...
    Żadnej z książek nie czytałam, więc właściwie mogę ustawić się w trzech kolejkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam :)
    Cieszę się z Twoich recenzji, które czytam regularnie, choć nie zawsze komentarze skrobię ;)


    Zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll" i "Przystań Charona". :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :)
    Zgłaszam się do Operacji "Przystań Charona"
    bumpy@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję wytrwałości i życzę jeszcze wielu kolejnych owocnych lat na blogu.

    nie czytałam żadnej z książek do wygrania, więc może tak od razu do 3 kolejek się zapisać? jakbym mogła to poproszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego!
    Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych owocnych lat!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!

    Zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll".

    Mail: justyna . drugi [at] gmail. com

    Sto lat!

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  25. Rany, jak ten czas leci...
    Aniu cieszę się, że jesteś w blogowym świecie, bo mamy wiele wspólnego :):),ale tez nie tylko dlatego!
    Gratulację Aniu, byle kolejne lata były tak dobry, jak ten pierwszy rok :)

    To ja też się ustawiam po Domek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najpiękniejszego :)Czas szybko płynie. Jeśli można,to zapisuję się na trzy losowania,gdyż żadnej z tych książek nie czytałam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo , bardzo gratuluje!! Stawiam się po Letni Domek:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakiż piękny rok, nic tylko gratulować! :* Buziaki i uściski dla Ciebie, niech Ci się bloga dalej tak dobrze i skutecznie prowadzi, a statystyki niech sobie lecą w kosmos :)

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję papierowej rocznicy :) Mam nadzieje, że nie ostatniej, bo bardzo lubię zaglądać tutaj :) choć od niedawna, bo od niedawna prowadzę swój blog i jestem zachwycona blogosferą jej atmosferą :)
    Co do wygrywajki - zgłaszam się do wszystkich książek jeśli można, ponieważ żadnej nie czytałam :(

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W wygrywajce udziału nie biorę, bo owe książki mam :).
    Gratuluję i życzę kolejnych udanych rocznic :). Mój blog też powstał z podczytywania kanapowego forum o wirtualnym pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję pierwszej rocznicy :)
    I życzę samych świetnych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje, sto lat, sto lat... wytrwałości i jeszcze większej miłości do czytania.
    zgłaszam się po Letni domek oraz Bóg, kasa i rock'n'roll : )
    kestrel@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje!:) Rok to już coś.

    Zgłaszam się do wygrywajki. Do wszystkich pozycji:P

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, gratuluję Ci roczku i życzę wielu kolejnych lat, równie udanych jak ten pierwszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. jeszcze się załapię na balonika? ja chcę żółty! składam serdeczne życzenia z okazji urodzin! życzę nie tylko odwiedzin i obserwatorów, zaszczytów, ale przede wszystkim dalszej kreatywności, pasji i pomysłów! pozdrawiam
    Robert

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak Kochana, Twój licznik o czymś świadczy! :-) Jesteś wspaniałą osobą(chociaż znam tylko Twoje wirtualne oblicze :-) ) i piszesz jednej z najciekawszych tekstów jakie czytam w świecie blogspota!

    Gratuluję i życzę tysiące taki rocznic, a co! (Fenrir w jakimś stopniu w końcu przekonał Cię do fantastyki, więc jak rocznicowo szaleć, to szaleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak Kochana, Twój licznik o czymś świadczy! :-) Jesteś wspaniałą osobą(chociaż znam tylko Twoje wirtualne oblicze :-) ) i piszesz jednej z najciekawszych tekstów jakie czytam w świecie blogspota!

    Gratuluję i życzę tysiące taki rocznic, a co! (Fenrir w jakimś stopniu w końcu przekonał Cię do fantastyki, więc jak rocznicowo szaleć, to szaleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj, zaszalało moje łącze,
    ale przy tym zapomniałam napisać, że chciałabym wziąć udział w losowaniu do o książkę "Bóg, kasa i rock'n'roll".

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, gratuluję rocznicy. Doskonale pamiętam tą kanapową burzę i dodam, że nasunęła mi ona te same myśli, a i efekt wywarła ten sam. Tzn. mam bloga tak jak Ty, chociaż moje statystyki do Twoich się nie umywają. Życzę mnóstwa dalszych sukcesów i pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Roczek! Piękny wiek ;))) Życzę przede wszystkim wytrwałości i weny nieustającej. Cieszę się na loterie urodzinową,bo bardzo je lubię, nawet jeśli nie wygram, sam udział i oczekiwanie sprawia mi frajdę. Zgłaszam się zatem do "Boga, kasy.." i "Letniego domku".:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję serdecznie pięknej rocznicy. Zgłaszam się chętnie do wszystkich książek.:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje. Balonik wezmę niebieski. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dołączam się do chóru śpiewającego sto lat i składającego gratulacje. Życzę kolejnych pięknych rocznic i nieustającej radości płynącej z czytania i pisania. Twoje teksty są naprawdę godne uwagi, takie swobodne, takie "Twoje", a przy tym i rzeczowe. Po prostu dobre. Lubię Cię czytać. Podziwiam pasję i organizację pracy.
    A w wygrywajce zgłaszam się do wszystkich trzech książek, a co- jak szaleć, to szaleć1 ;-)
    Balonik fioletowy - fruuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję i życzę jak najwięcej wirtualnych latek O ILE będą Ci dalej sprawiać przyjemność - wiadomo, ten blog jest przede wszystkim dla Ciebie.

    Ja chętnie ustawię się w kolejce po "Bóg, kasa i Rock'n'roll"

    OdpowiedzUsuń
  45. Sto lat! Czytaj i pisz, nie ustawaj :)
    Chętnie stanę w kolejce do "Bóg, kasa i Rock'n'roll".

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję! Zgłaszam się po "Letni domek" i "Operacja przystań Charona" :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również dołączam się do życzeń i zgłaszam się do losowania po książkę nr 1 i 2 :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Aniu gratulacje .Mnie 11 stycznia puknał rok na blogspocie - szybciej pisałam na Bloxie i Onecie. Tu jest najlepiej - zyczę dalszej wytrwałości w pisaniu, pieknych książek i wspanialych wrażeń przy lekturze.
    Zgłaszam się do losowania "Letniego domku".

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy !!!

    Zgłaszam się do książki nr 1, tj. Letni domek

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyjmij i ode mnie moje najszczersze gratulacje z okazji blogowej rocznicy. Życzę ci w dalszym ciągu samych sukcesów na tym polu i oby zawsze sprawiały ci radość i spełnienie.
    Jeśli można zgłosić się do konkursu, to ciekawa jest książki ,,Letni domek''.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się do pozycji nr. 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sto lat, sto lat niech zyje, zyje nam, sto lat, sto lat, niech żyje zyje nam, jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam, niech żyjeeeeeeee nam. Wielu wspaniałych książek zyczę i wielu wpisów dla nas.
    Zgłaszam się do Bóg, Kasa i Rock and roll, a zapasowo do Letniego domku.
    I chucham w kciuki na szczęście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam Letni domek:)
      agnzimka@gazeta.pl

      Usuń
  54. Życzę Ci wszystkiego dobrego z okazji rocznicy :) Mam nadzieje, że przed Tobą jeszcze wiele lat blogowania :) Ciesze się, że mogłbyśmy się poznać.

    Zachłannie zgłaszam się do każdej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję rocznicy. Twój blog jest szczególny. :)
    Zgłaszam się do losowań każdej z książek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i życzę wielu lat blogowania!
      Chciałabym książkę M.Prokopa wylosować:)
      Ewelina
      e-mail:notocoewela@gazeta.pl

      Usuń
  56. Wszystkiego dobrego w kolejnym roku blogowym. Wielu czytelnikow i wspanialych lektur!

    Jesli chodzi o ksiazki dostepne do wziecia, to chetnie przygarne Holownie i Prokopa.

    agatkan

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje z okazji rocznicy. Chętnie przygarnę "Letni domek"
    i "Bóg, kasa i rock'n'roll"

    antoninadz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam sie po:
    Bóg, kasa i rock'n'roll

    I zapraszam na mój konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Serdecznie gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych raz wspaniałych lektur:)

    Zgłaszam się do konkursu. Chętnie przygarnę "Letni domek" :)
    mariolasl@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj.
    Gratuluję rocznicy :) Nie czytałam żadnej z książek więc z chęcią ustawię się w kolejce.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się po "letni domek", pozdrawiam i gratuluję urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję rocznicy :) Zglaszam się po ,,Bóg, kasa i Rock'n'roll".
    Pozdrawiam :)
    aggaton@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam, coprawda nie mam konta na blogspocie, ale zagladam tu od czasu do czasu, bo mama polecila mi ta stronke :)

    Jesli mozna to rowniez zglaszam sie na konkurs po "Letni domek"

    zmazix@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam, coprawda nie mam konta na blogspocie, ale zagladam tu od czasu do czasu, bo mama polecila mi ta stronke :)

    Jesli mozna to rowniez zglaszam sie na konkurs po "Letni domek"

    zmazix@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję!

    I tym samym zgłaszam się po "Bóg, kasa i rock'n'roll".

    dfk-allegro@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Sto lat, sto lat!!

    Zgłaszam się do "Letniego domku" i "Operację Przystań Charona":

    OdpowiedzUsuń
  67. Ooooo
    To mozna sie na 2 ksiazki zapisac :)
    To ja sie pisze rowniez na "Letni domek" !
    Koniecznie!

    dfk-allegro@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie moge byc gorsza i pozwolic, aby on byl lepszy ode mnie :P

    Moze do mnie trafi "Bóg, kasa i rock'n'roll" :)

    zmazix@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję sensacyjnego bloga i rzeszy czytelników, do których i ja się zaliczam. Podziwiam tempo czytania (i pisania). Jednocześnie zapraszam też do mnie :-).

    Pozdrawiam

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję rocznicy!
    Chciałabym zgłosić się do "Letniego domu" i "Bóg, kasa i rock'n'roll"
    Pozdrawiam

    z.pp@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, serdecznie gratulacje :)
    ja z chęcią przygarnę Letni Domek lub Prokopa i Hołownię :))
    z_jovita@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :D

    Wybieram książkę Prokopa i Hołowni :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Dawno mnie u Ciebie nie było ale jak widzisz, pokazałam się :) Aż się uśmiechnęłam gdy przeczytałam, że 12 stycznia pierwszy post napisałaś bo to dzień moich urodzin :) Chętnie wezmę udział w losowaniu i zgłaszam się po książkę Letni domek. Życzę kolejnych lat na bloggerze i wielu ciekawych książek. A przy okazji chciałam Ci napisać, że w piątek dostałam nareszcie książki od wydawnictwa ZNAK... Po tylu miesiącach - od sierpnia. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  74. Życzę wszystkiego najlepszego, wielu ciekawych i fascynujących książek, które czekają aż Pani je przeczyta:) Z ogromną ciekawością czytam Pani bloga. Przyłączam się do konkursu Letni domek z chęcią bym przeczytała :) ewelina_barczak@02.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. wszystkiego najlepszego z okazji roczku :) taki roczek to jak 18tka :)

    chętnie sprawdze swoje szczescie w losowaniu ksiazki duetu prokop/hołownia :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam i zapisuje się na losowanie "Bóg, kasa i rock'n'roll" i "Przystań Charona". :) ...

    cieplutko zimowo pozdrawiam:)i życzę samych pięknych bukietów ze słów:)...

    sarenka13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  77. Korzystając z okazji, że zgłaszam się po "Letni domek". :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję! Zgłaszam się po "Letni domek" :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Jeśli zostały jeszcze jakieś baloniki, to poproszę jeden (najlepiej czerwony)... Spodoba się mojemu synowi ;)

    Ja za to chętnie zaopiekowałabym się którąś z książek ;)

    A tak poważnie... Jeśli można ustawić się w kolejce do więcej niż jednej książki, to ja z przyjemnością zgłaszam się do losowania wszystkich trzech tytułów.

    Pozdrawiam i Gratuluję,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)