piątek, 6 stycznia 2012

Stosik pierwszy w tym roku

Dzisiaj po raz pierwszy byłam na spotkaniu biblionetkowym w Krakowie. Może nie było nas przesadnie dużo ale nie liczy się ilość ale jakość:) Przy okazji spotkałam się z Oisaj i uskuteczniliśmy małą wymiankę książek - wszystkich do domu nie dowiozłam, bo jak już w czasie spotkania wyjęłam je na stół to trzy poszły na pożyczki. Ale i ja sobie pożyczyłam coś dla siebie;)

A oto książki, które zasiliły moją biblioteczkę w pierwszym styczniowym tygodniu:



Od dołu:
  • "Ostatni templariusz" R. Khoury - z Targu z książkami
  • "Klucz do Rebeki" K. Follett - wymiana na BiblioNETce
  • "13 anioł" A. Kańtoch - wymiana z Oisaj
  • "Liżąc ostrze" J. Ćwiek - j.w.
  • "Gaumardżos!" A. Dziewitt-Meller, M. Meller - pożyczka ze spotkania B-NETkowego
  • "Tatami kontra krzesła" R. Tomański - j.w.

16 komentarzy:

  1. !3 anioła czytałam i podobał mi się,
    za to ze stosiku jestem ciekawa ostatniego templariusza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik.
    Ja miałbym ochotę Gaumardżos i 13 Anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "13 anioła" już jakiś czas temu, wrażenia po lekturze jak najbardziej pozytywne. Ciekawy wydaje się tytuł "Tatami kontra krzesła".

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zaciekawił i Anioł (z wiadomych względów) i Templariusz (historia w tle). Miłej lektury życzę, a na recenzję anioła oczekiwać będę na blogu anielskim (także)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany,"Klucz do Rebeki":) Kupiłem go ojcu w prezencie zaraz po wydaniu za jedne 3 tysiące zł, leżąca obok Kossak-Szczucka w twardej oprawie kosztowała 400 zł:D Świetna sensacja, szkoda że jednorazowego użytku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę przyjemnej lektury :) Nie znam żadnej z tych książek. Ps. U mnie też niedługo pojawią się pierwsze fotki ze stosikami.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny stos, zazdroszczę Gaumardżos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niecierpliwie będę czekała na recenzję Templariusza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Kańtoch i lubię Ćwieka, więc lekko mnie skręca kiedy widzę te książki u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ;) ciszę się z udziału w tym stosie, polecam się przy kolejnej wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję stosiku! Miłej lektury!
    Czekam na Twoje opinie, szczególnie ostatniej pozycji

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę miłej lektury i koniecznie recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kańtoch poproszę :) Tatami kontra krzesła jest genialna :)

    Ogólnie - nie będziesz się nudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Klucz do rebeki, ale zanim ją przeczytam i dokopię się do moich piwniczych książek to chyba miną wieki.

    OdpowiedzUsuń

Posty anonimowe będą kasowane - proszę podpisz się:)